dev08

Święta święta i po świętach. Jest wtorek, a z tyłu głowy dzwoni mi poniedziałek. No, ale samo się nie zrobi, tym bardziej, że to nie praca.

Siedzę nad strukturą i relatywną bazą plotów sytuacji w grze. Tagi, słowa kluczowe, dynamiczne budowanie struktury na podstawie dotychczasowych wyborów. Czyli tak mniej arcade bardziej adventure. Na szczęście bez symulatora chodzenia.

Co ciekawe – do 50% rozwiązania doszedłem na dworzu na spacerze robiąc codzienne 10k kroków. Brakowało mi tylko notatnika, na szczęście zrobienie notatki na telefonie i wysłanie sobie na maila nie boli.

Mam w planach na dzisiaj trzy rzeczy – te struktury + dwie rzeczy do UI z obszaru QTE (wybory w grze moim zdaniem powinny mieć jakieś realia czasowe, życie i cały świat nie może czekać, aż ktoś wreszcie kliknie w jakiś wybór na ekranie).

Potem zostanie budowanie zależności i tzw. matching czyli dopasowywanie algorytmu doboru czyli będę musiał naklepać trochę danych, aby to sprawdzić.

Myślę, że w kwestii wyborów ta gra będzie czymś nowym, zważywszy, że jadę po obszarze ML i DL.